And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
182 notas
  1. withered-rose-unbreakable-lotus reblogou este post de sweettt0xic
  2. yatagarasu-sama reblogou este post de buriedwithlight
  3. isaeggy reblogou este post de tarouin8bits
  4. tarouin8bits reblogou este post de sweettt0xic
  5. shy-bloods reblogou este post de pastel-doll
  6. guroi-oni reblogou este post de sweettt0xic
  7. 0rganist reblogou este post de korpsesatan
  8. secret-chamber01 reblogou este post de pastel-doll
  9. paper--plane reblogou este post de paranoicjellyfish
  10. araras3tchi reblogou este post de paranoicjellyfish
  11. monochromatic-me reblogou este post de pastel-doll
  12. kuro-sanguis-blog1 reblogou este post de paranoicjellyfish
  13. patrisaa reblogou este post de pipopapotelepathy
  14. softgrungeprophet reblogou este post de korpsesatan
  15. picturesintheshadows reblogou este post de pastel-doll
  16. korpsesatan reblogou este post de monoshikis
  17. sweettt0xic postou isso
s.