And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
33 notas
  1. metallikita666 reblogou este post de buriedwithlight
  2. decadentcatharsis reblogou este post de sweettt0xic
  3. foldedflowers reblogou este post de kayyjpg
  4. kayyjpg reblogou este post de sweettt0xic
  5. mademoisellefarah-blog reblogou este post de sweettt0xic
  6. buriedwithlight reblogou este post de sweettt0xic
  7. kitten-yuuki-blog reblogou este post de forbiddenkoibito
  8. ahsokas-lekku reblogou este post de starlessnight91
  9. ioana-yuki-blog reblogou este post de starlessnight91
  10. sweety-puinpuin reblogou este post de fat-maggot
  11. fat-maggot reblogou este post de starlessnight91
  12. lategoth reblogou este post de isaeggy
  13. isaeggy reblogou este post de sweettt0xic
  14. musterastas reblogou este post de sweettt0xic
  15. sweettt0xic postou isso
s.