And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
171 notas
  1. zangewayokushitsude reblogou este post de arimura-ryutaro
  2. enigmaticholic reblogou este post de nocturnalgrimoire
  3. greenocturne reblogou este post de nocturnalgrimoire
  4. nocturnalgrimoire reblogou este post de puratori
  5. norinori-usagi reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  6. dollmonochrome reblogou este post de algor--mortis
  7. discarded-dreams reblogou este post de kuro-sanguis-blog1
  8. shiroi-spica reblogou este post de kuro-sanguis-blog1
  9. kuro-sanguis-blog1 reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  10. everythingsuckwithoutyou-blog reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  11. endlesslove-sushi reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  12. arashixo reblogou este post de puratori
  13. shameofnothig reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  14. arehanzura reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  15. xakure reblogou este post de pipopapotelepathy
  16. thegirlofthesnow-blog reblogou este post de pipopapotelepathy
  17. seraphjimin reblogou este post de weirdffishes
  18. white-decay reblogou este post de weirdffishes
  19. weirdffishes reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  20. givemenoise-blog reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  21. kayyjpg reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  22. darkcia reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  23. play-the-joker reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  24. solgaleo20 reblogou este post de jelly-jelly-boloban-blog1
  25. jelly-jelly-boloban-blog1 postou isso
s.