And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
153 notas
  1. noirsamax reblogou este post de tomo-vistlip
  2. sug-yuji reblogou este post de ithankuandiloveu
  3. yume--chi reblogou este post de ithankuandiloveu
  4. b2utyful-li5ht reblogou este post de ithankuandiloveu
  5. princessmeganelsa reblogou este post de ithankuandiloveu
  6. skyblueshin reblogou este post de sug-yuji
  7. tooc-tooc reblogou este post de sug-yuji
  8. brat-prince-lestat reblogou este post de hyoggie
  9. hyoggie reblogou este post de sug-yuji
  10. vneu-kayuu reblogou este post de ithankuandiloveu
  11. myeveryday-6 reblogou este post de ithankuandiloveu
  12. shitty-young-adult reblogou este post de ithankuandiloveu
  13. tomo-vistlip reblogou este post de ithankuandiloveu
  14. reitang reblogou este post de fuckyeahvistlip-blog
  15. maeko-chan reblogou este post de dokumoru
  16. jrockstolemysoul reblogou este post de dokumoru
  17. rekzu reblogou este post de visual-aid
  18. drinkordie-blog-blog reblogou este post de visual-aid
  19. visual-aid reblogou este post de new-star-rooster
  20. ithankuandiloveu postou isso
s.