And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
938 notas
  1. kaityeg reblogou este post de my-dazzling-darkness
  2. marashilly reblogou este post de visualkei-jrock-lovers
  3. my-dazzling-darkness reblogou este post de visualkei-jrock-lovers
  4. akiseat reblogou este post de visualkei-jrock-lovers
  5. messiahbat reblogou este post de visualkei-jrock-lovers
  6. candychainsaws reblogou este post de visualkei-jrock-lovers
  7. visualkei-jrock-lovers reblogou este post de angelicapocalypse
  8. baby-pink-monsoon reblogou este post de angelicapocalypse
  9. angelicapocalypse reblogou este post de dokumoru
  10. illogicalrabbit reblogou este post de gazalicesug
  11. neeny21 reblogou este post de midori-strawberry
  12. midori-strawberry reblogou este post de beloved-filth
  13. mad-neurosis-child reblogou este post de karasu-rin
  14. dreamsoftranquility reblogou este post de karasu-rin
  15. tialefrog reblogou este post de call-my-master
  16. wasuretekure-blog reblogou este post de jirouchi
  17. zoroissexy reblogou este post de jirouchi
  18. misanthropic-wolf666 reblogou este post de karasu-rin
  19. darkkuroneko reblogou este post de jirouchi
  20. mejigay reblogou este post de karasu-rin
  21. geinsgirl reblogou este post de jirouchi
  22. karasu-rin reblogou este post de jirouchi
  23. jirouchi reblogou este post de call-my-master
  24. dokumoru postou isso
s.