And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
213 notas
  1. jrockstolemysoul reblogou este post de strangeghost
  2. the-morticiansfool reblogou este post de strangeghost
  3. strangeghost reblogou este post de digitalneverland
  4. our-lady-of-perpetual-sorrow reblogou este post de nekro-cide
  5. nekro-cide reblogou este post de koboshi
  6. kittyriceball reblogou este post de b-a-r-e-t-t-a
  7. crazy-headbanger reblogou este post de iambabysquid
  8. iambabysquid reblogou este post de b-a-r-e-t-t-a
  9. b-a-r-e-t-t-a reblogou este post de visual-aid
  10. babyykid-blog reblogou este post de forget-it-and-be-free
  11. withthewhitewolves reblogou este post de visual-aid
  12. l-a-s-t-a-l-i-c-e-blog reblogou este post de visual-aid
  13. kiiitcat reblogou este post de visual-aid
  14. visual-aid reblogou este post de dokumoru
  15. attend-me reblogou este post de forget-it-and-be-free
  16. forget-it-and-be-free reblogou este post de dokumoru
  17. ru-hysteria reblogou este post de daeguboi-gone
  18. daeguboi-gone reblogou este post de shorestoflamesx
  19. shorestoflamesx reblogou este post de shinya-ren
  20. shinya-ren reblogou este post de dokumoru
s.