And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
35 notas
  1. kyuu-te reblogou este post de irawrru
  2. irawrru reblogou este post de buriedwithlight
  3. mikosuzahiru18 reblogou este post de buriedwithlight
  4. gekkouya reblogou este post de buriedwithlight
  5. al-renee reblogou este post de buriedwithlight
  6. kuroidreams reblogou este post de buriedwithlight
  7. mashirogu reblogou este post de buriedwithlight
  8. rekzu reblogou este post de site-v
  9. roqueemrou-blog reblogou este post de site-v
  10. loligangstarrr3000 reblogou este post de kuzupandasonne
  11. yashahime-aiji reblogou este post de kuzupandasonne
  12. kuzupandasonne reblogou este post de buriedwithlight
  13. pao-de-queijo-voador reblogou este post de loveliex3
  14. loveliex3 reblogou este post de buriedwithlight
  15. buriedwithlight postou isso
s.