And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
205 notas
  1. damatoki reblogou este post de chemical-king-twoon
  2. bakas4life reblogou este post de buriedwithlight
  3. buriedwithlight reblogou este post de liltha-dae-blog
  4. xrebirthxx reblogou este post de liltha-dae-blog
  5. liltha-dae-blog reblogou este post de devil-may-smile
  6. devil-may-smile reblogou este post de rich-excrement
  7. mai-ko-blog reblogou este post de liltha-dae-blog
  8. victoriavantoch-archive-blog reblogou este post de rainbow-rebellion-blog-blog
  9. rainbow-rebellion-blog-blog reblogou este post de penntasucky
  10. mirror-warrior reblogou este post de andietoreador
  11. carpenoctemx reblogou este post de liltha-dae-blog
  12. ikonicjunnie reblogou este post de 4-0-4-error
  13. cookiemonster1338 reblogou este post de liltha-dae-blog
  14. jimmypixel reblogou este post de liltha-dae-blog
  15. miuvi-blog reblogou este post de halloweenjunkyorchestra
  16. kirai-korai reblogou este post de actualsaii
  17. jackquen reblogou este post de gunstothemax
  18. rukamizumi reblogou este post de lovebud713
  19. miramin reblogou este post de halloweenjunkyorchestra
  20. amixofcim reblogou este post de halloweenjunkyorchestra
  21. myhoney666 reblogou este post de halloweenjunkyorchestra
s.