And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
180 notas
  1. nanaironoyume reblogou este post de maria66-us
  2. maria66-us reblogou este post de xxxeuphoriaxxx
  3. moonechika reblogou este post de larcurse
  4. teethrotter reblogou este post de 50mb
  5. 50mb reblogou este post de larcurse
  6. da-angel-ohh reblogou este post de larcurse
  7. godofsuffering reblogou este post de raineintoxic
  8. raineintoxic reblogou este post de larcurse
  9. mishelleshirru reblogou este post de larcurse
  10. shiroi-spica reblogou este post de sonyaloveschocolate
  11. sonyaloveschocolate reblogou este post de sannamochi
  12. sannamochi reblogou este post de larcurse
  13. nonalcoholicgin reblogou este post de aki-psyence-blog
  14. aki-psyence-blog reblogou este post de larcurse
  15. rukana-382 reblogou este post de sixthgunforlife e acrescentou:
    One of my fave tattoos I have are these wings :)
  16. sixthgunforlife reblogou este post de marrow-of-the-bone
  17. marrow-of-the-bone reblogou este post de larcurse
  18. haido-takes-over-japan reblogou este post de larcurse
  19. siendoyomisma reblogou este post de larcurse
  20. larcurse postou isso
s.