And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
154 notas
  1. alexisthecoolone reblogou este post de metomejibray-blog
  2. phyllisvanity reblogou este post de metomejibray-blog
  3. metomejibray-blog reblogou este post de desugeizu-blog
  4. underground-dancemagicdance reblogou este post de xkittyx13
  5. xkittyx13 reblogou este post de syndrie
  6. metochan-blog-blog reblogou este post de desugeizu-blog
  7. kalavinka14 reblogou este post de hyperalgesicmind
  8. josrakur reblogou este post de olympiaduh
  9. olympiaduh reblogou este post de dokumoru
  10. truepopcornist reblogou este post de dokumoru
  11. cieruru reblogou este post de strangeghost
  12. desugeizu-blog postou isso
s.