And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
60 notas
  1. kai-gazette reblogou este post de arimura-ryutaro
  2. metallikita666 reblogou este post de buriedwithlight
  3. malevolentdesires reblogou este post de onikoaya
  4. buriedwithlight reblogou este post de onikoaya
  5. echofrei reblogou este post de onikoaya
  6. xeternalsnowx reblogou este post de onikoaya
  7. mademoisellefarah-blog reblogou este post de onikoaya
  8. ttoujis reblogou este post de onikoaya
  9. sweettoxickiss reblogou este post de shiroi-spica
  10. takeme-to-tokyo reblogou este post de onikoaya
  11. hey-bitch-im-batman reblogou este post de 80smeme-remade-blog
  12. isaeggy reblogou este post de amenotori
  13. amenotori reblogou este post de onikoaya
  14. arimura-ryutaro reblogou este post de onikoaya
  15. kayyjpg reblogou este post de lategoth
  16. shiroi-spica reblogou este post de lategoth
  17. onikoaya postou isso
s.