And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
345 notas
  1. makowashimai reblogou este post de theopinkgirl
  2. theopinkgirl reblogou este post de kuunkajo
  3. heavyrainofgreen reblogou este post de disordervain
  4. disordervain reblogou este post de ulyeo
  5. naveloftheworld reblogou este post de maahleek
  6. mistrzpretensji reblogou este post de warau-yami
  7. queenofdemoner reblogou este post de bluestarhitsuji
  8. kuro-sanguis-blog1 reblogou este post de xgunjii
  9. demonchildspath reblogou este post de bluestarhitsuji
  10. siniffini reblogou este post de je-ze-bell
  11. mmebrouillard reblogou este post de je-ze-bell
  12. ulyeo reblogou este post de xxxkmkz
  13. manic-panic-dream-tarantula-blog reblogou este post de maahleek
  14. ra-se-n postou isso
s.