And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
2.537 notas
  1. dosmilonce reblogou este post de fortheheart-eater-blog
  2. the-sol-of-bigbang reblogou este post de zhangtae
  3. gotkpop reblogou este post de kill-them-all-hun
  4. kill-them-all-hun reblogou este post de fortheheart-eater-blog
  5. gwiboonshair reblogou este post de itstabi-boomshakalaka
  6. itstabi-boomshakalaka reblogou este post de choi-top
  7. got-seoul7 reblogou este post de fortheheart-eater-blog
  8. bangmebigbang reblogou este post de fortheheart-eater-blog
  9. agneslogy reblogou este post de orange-unnie
  10. taeyongscoffee reblogou este post de bigbangcontent
  11. zhangtae reblogou este post de biqbaeng
  12. dayminie reblogou este post de bigbangcontent
  13. theflamesburntthemall-blog reblogou este post de daesungstrash
  14. thisisjiyong reblogou este post de parkbqm
  15. morningsinseoul reblogou este post de orange-unnie
  16. parkbqm reblogou este post de daesungstrash
  17. creatyv reblogou este post de pebblesnwars
  18. darkness--eyes reblogou este post de biqbaeng
  19. bshnbsh reblogou este post de johababy
  20. daesunglass reblogou este post de daesungstrash
  21. fortheheart-eater-blog postou isso
s.