And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
134 notas
  1. illogicalrabbit reblogou este post de sd-ls
  2. japancatgirl reblogou este post de lydel-chan
  3. nox-vi reblogou este post de strangeghost
  4. crystalbaiser reblogou este post de strangeghost
  5. lydel-chan reblogou este post de strangeghost
  6. strangeghost reblogou este post de digitalneverland
  7. ivory-child reblogou este post de tsumetai-te
  8. tsumetai-te reblogou este post de strangeghost
  9. azucarvk reblogou este post de dokumoru
  10. relentlessdarkness reblogou este post de psychoo-party
  11. chibimadness reblogou este post de psychoo-party
  12. bunny0595 reblogou este post de psychoo-party
  13. kuumashi reblogou este post de psychoo-party
s.