And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
27 notas
  1. cyberleoz reblogou este post de jui-anon
  2. gensou-naoki reblogou este post de jui-anon
  3. nekorj reblogou este post de hoshikuzu-no-ame
  4. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de devil-angel-epicurean
  5. recon-corpses-blog reblogou este post de devil-angel-epicurean
  6. devil-angel-epicurean reblogou este post de jui-anon
  7. yume--chi reblogou este post de jrock-abyss
  8. jrock-abyss reblogou este post de jui-anon
  9. waisetsu-ningyou reblogou este post de jui-anon
  10. w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w reblogou este post de jui-anon
  11. bakas4life reblogou este post de buriedwithlight
  12. buriedwithlight reblogou este post de jui-anon
  13. pokemipha reblogou este post de jui-anon
  14. toumeinakago reblogou este post de jui-anon
  15. xxprotoplasmxx reblogou este post de jui-anon
  16. xxkiba-chanxx-blog reblogou este post de miya-sugar-star
  17. jui-anon postou isso
s.