And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
25 notas
  1. gr-jun reblogou este post de daizystripperdreamer
  2. nemesis-morte reblogou este post de rainbow-rebellion-blog-blog
  3. rainbow-rebellion-blog-blog reblogou este post de sonofjrock
  4. waisetsu-ningyou reblogou este post de daizystripperdreamer
  5. w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w reblogou este post de daizystripperdreamer
  6. buriedwithlight reblogou este post de daizystripperdreamer
  7. teaandmint reblogou este post de punkitsch-blog
  8. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de daizystripperdreamer
  9. rekzu reblogou este post de verwelktesgedicht
  10. karin-adele reblogou este post de desperate-end
  11. desperate-end reblogou este post de daizystripperdreamer
  12. sonofjrock reblogou este post de daizystripperdreamer
  13. verwelktesgedicht reblogou este post de daizystripperdreamer
  14. daizystripperdreamer postou isso
s.