And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
67 notas
  1. koichi--anon-blog reblogou este post de shibuya-angel
  2. eiphilia reblogou este post de fuckyeahmejibray
  3. chrissynorway reblogou este post de dogrnatic-blog
  4. dogrnatic-blog reblogou este post de nocturna85
  5. desperate-end reblogou este post de fuckyeahmejibray
  6. colorful-umbrellas reblogou este post de fuckyeahmejibray
  7. buriedwithlight reblogou este post de fuckyeahmejibray
  8. shibuya-angel reblogou este post de digitalneverland
  9. kredowina reblogou este post de fuckyeahmejibray
  10. yuuyake-karasu reblogou este post de kouu-n
  11. subetewoyamini reblogou este post de melody-of-lies
  12. melody-of-lies reblogou este post de fuckyeahmejibray
  13. kanon-roses reblogou este post de fuckyeahmejibray
  14. renoyuki-chan reblogou este post de fuckyeahmejibray
  15. nocturna85 reblogou este post de fuckyeahmejibray
  16. digitalneverland reblogou este post de fuckyeahmejibray
  17. gekkouhime reblogou este post de fuckyeahmejibray
  18. dulce-de-mizeria reblogou este post de fuckyeahmejibray
  19. fuckyeahmejibray postou isso
s.