And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
“ Soan&Vivi ”
Soan&Vivi

31 notas
  1. hiroponmywei reblogou este post de hoshi-no-shizuku
  2. fancygloves reblogou este post de kemogu
  3. cactuscarpet reblogou este post de kemogu
  4. behind-solitude reblogou este post de kemogu
  5. iruguchi reblogou este post de kemogu
  6. kleinetraumer reblogou este post de kemogu
  7. buriedwithlight reblogou este post de kemogu
  8. mrsrockhand-blog reblogou este post de shinya-ren
  9. curse-of-rose reblogou este post de xhitomi
  10. aidolon reblogou este post de xhitomi
  11. verwelktesgedicht reblogou este post de xhitomi
  12. xhitomi reblogou este post de kemogu
  13. kemogu postou isso
s.