And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
186 notas
  1. surowe-mieso reblogou este post de sho-asakawa
  2. getsickofmyheartbeats-blog reblogou este post de peceniko
  3. andvaka reblogou este post de mqri
  4. metlikix reblogou este post de plastic-cure
  5. luxifernick reblogou este post de fuck-this-mess
  6. plastic-cure reblogou este post de fuck-this-mess
  7. fuck-this-mess reblogou este post de floating-jelly
  8. headlesunicorn reblogou este post de sajumaru
  9. hey-u-pretty-one reblogou este post de nihilium
  10. kuromasochistic reblogou este post de ineonwater-blog
  11. ncrvsis reblogou este post de anzaix
  12. anzaix reblogou este post de sajumaru
  13. holy-shit-i-am-awesome-blog reblogou este post de ineonwater-blog
  14. diaboliclover reblogou este post de floating-jelly
  15. floating-jelly reblogou este post de inncr
  16. finalillusion reblogou este post de efedryna
  17. peceniko postou isso
s.