And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
62 notas
  1. keidaa reblogou este post de akiyamahibiki-blog
  2. nihoncreeper reblogou este post de yurocchi
  3. kayyjpg reblogou este post de lategoth
  4. hystericworld reblogou este post de kodito-kodazo
  5. kodito-kodazo reblogou este post de tomotilla
  6. tomotilla reblogou este post de yurocchi
  7. kirikiriyu reblogou este post de akiyamahibiki-blog
  8. khun-e reblogou este post de devil-may-smile
  9. devil-may-smile reblogou este post de lategoth
  10. lockheart-yuhto reblogou este post de zuzuchan
  11. loveliex3 reblogou este post de midnight-and-daydreams
  12. kottonkyandi reblogou este post de midnight-and-daydreams
  13. insaneghoul reblogou este post de midnight-and-daydreams
  14. holypistil reblogou este post de akiyamahibiki-blog
  15. crackedshit-blog reblogou este post de sushigore
  16. akiyamahibiki-blog postou isso
s.