And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
29 notas
  1. juadvero reblogou este post de amenotori
  2. metallikita666 reblogou este post de buriedwithlight
  3. fatalstrawberries reblogou este post de graveyard-gr0upie
  4. graveyard-gr0upie reblogou este post de lategoth
  5. lategoth reblogou este post de amenotori
  6. decadentcatharsis reblogou este post de amenotori
  7. buriedwithlight reblogou este post de amenotori
  8. sweettt0xic reblogou este post de musterastas
  9. musterastas reblogou este post de kaaosprinssi
  10. zevryy reblogou este post de kaaosprinssi
  11. kaaosprinssi reblogou este post de amenotori
  12. danzetsu reblogou este post de crazy-headbanger
  13. crazy-headbanger reblogou este post de frauleinnightfall
  14. amenotori postou isso
s.