And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
173 notas
  1. blackcattophat reblogou este post de bigbee-wolf
  2. itsyourfucklife reblogou este post de ke-sh
  3. ke-sh reblogou este post de bigbee-wolf
  4. bigbee-wolf reblogou este post de dezomorfina
  5. hajdziu reblogou este post de kiwi-the-cat
  6. lydel-chan reblogou este post de kiwi-the-cat
  7. deathbecomedesire reblogou este post de dezomorfina
  8. awesomejrock reblogou este post de kiwi-the-cat
  9. gothcowboywaifu reblogou este post de kiwi-the-cat
  10. alexyyy03 reblogou este post de dezomorfina
  11. lichtvorbei reblogou este post de dezomorfina
  12. catbatscauldron reblogou este post de direncrey
  13. you-are-royally-fucked reblogou este post de for-the-human-race
  14. nickel2sulfate-archive-blog reblogou este post de searhythm
  15. buriedwithlight reblogou este post de evil-gyu-blog
  16. cloudyself reblogou este post de searhythm
  17. maboy-blog reblogou este post de searhythm
  18. searhythm reblogou este post de evil-gyu-blog
  19. kimito-asayuni reblogou este post de evil-gyu-blog
  20. the---storyteller reblogou este post de for-the-human-race
  21. mademoisellefarah-blog reblogou este post de evil-gyu-blog
  22. shikyuu reblogou este post de for-the-human-race
  23. evil-gyu-blog postou isso
s.