And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
inkonhisbody:
“ Original
”
150 notas
  1. icedlemon reblogou este post de for-the-human-race
  2. mour813 reblogou este post de moyashi-in-situ
  3. kaijuju reblogou este post de blossoming--beelzebub
  4. zuzuchan reblogou este post de x-xxii
  5. moyashi-in-situ reblogou este post de hemimetabolism
  6. deathbecomedesire reblogou este post de bottomless-darkness
  7. bottomless-darkness reblogou este post de infinitedirengrey
  8. onthatdirulevel reblogou este post de x-xxii
  9. x-xxii reblogou este post de psi-psina
  10. darkmichan reblogou este post de psi-psina
  11. lyarees reblogou este post de saraluna666
  12. psi-psina reblogou este post de hemimetabolism
  13. hemimetabolism reblogou este post de vinidra
  14. vinidra reblogou este post de for-the-human-race
  15. resutsu reblogou este post de saraluna666
  16. best-before-end reblogou este post de decapitation-fornication
  17. goldenmoonlady reblogou este post de saraluna666
  18. saraluna666 reblogou este post de tooruaddiction
  19. kirst-atlander reblogou este post de for-the-human-race
  20. bakayazo reblogou este post de for-the-human-race
  21. agitatedscreams reblogou este post de infinitedirengrey
  22. infinitedirengrey reblogou este post de monochromebananas
  23. madaraningen reblogou este post de decapitation-fornication
  24. tooruaddiction reblogou este post de dezomorfina
  25. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de for-the-human-race
  26. monochromebananas reblogou este post de blossoming--beelzebub
  27. inkonhisbody postou isso
s.