And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
407 notas
  1. tearboytaloo reblogou este post de inkonhisbody
  2. ledahiro reblogou este post de fuckyeahkyo
  3. xxxxxneve-noirxxxxx reblogou este post de fuckyeahkyo
  4. japanesedream72 reblogou este post de aquadiru
  5. prideisadeadlysin reblogou este post de ohmydirengrey
  6. jyorii reblogou este post de aquadiru
  7. aquadiru reblogou este post de tefutefu
  8. blvckxlichoi-notactive-blog reblogou este post de aishite-nai
  9. vinushuka reblogou este post de tefutefu
  10. noseek reblogou este post de tefutefu
  11. bluemoon-glen reblogou este post de tefutefu
  12. silicon-unicorn reblogou este post de ohmydirengrey
  13. andthenthereisyou reblogou este post de ohmydirengrey
  14. allisonn9ne reblogou este post de ohmydirengrey
  15. tebo-stuff reblogou este post de ohmydirengrey
  16. cielsmelancholy reblogou este post de ohmydirengrey
  17. sadistic-system reblogou este post de ohmydirengrey
  18. aishite-nai reblogou este post de tefutefu
  19. gravedust reblogou este post de ohmydirengrey
  20. seraphirn-remade-blog reblogou este post de ohmydirengrey
  21. mucc-addict reblogou este post de onthatdirulevel
  22. kodou-no-kyo-blog-blog-blo--blog reblogou este post de tefutefu
  23. kuri-pie postou isso
s.