And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
145 notas
  1. lala-coochie-pop reblogou este post de yushiyuki
  2. lovelylolita66-blog reblogou este post de bizea
  3. e-mbryo-blog reblogou este post de littlepidove
  4. littlepidove reblogou este post de little-little-paradaisu
  5. zitronen-sorbet reblogou este post de konfliqt
  6. little-little-paradaisu reblogou este post de chickeenqueen
  7. silmarienn reblogou este post de yushiyuki
  8. yushiyuki reblogou este post de bizea
  9. sacrify reblogou este post de tk0zo-blog
  10. g-a-r-i-s-h-blog reblogou este post de casttiels-blog
  11. casttiels-blog reblogou este post de tk0zo-blog
  12. tk0zo-blog reblogou este post de bizea
  13. aquarion-lien reblogou este post de bizea
  14. verwelktesgedicht reblogou este post de cactuscarpet
  15. keikkudo reblogou este post de nyarisu
  16. ihmisoikeudettomuustuomari reblogou este post de pii-ka
  17. kittvncore reblogou este post de cactuscarpet
  18. yyoungjae reblogou este post de visual-phenomenon
s.