And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
51 notas
  1. kyouki-grieva reblogou este post de nyuusha
  2. disordervain reblogou este post de nyuusha
  3. empiretrippy reblogou este post de nyuusha
  4. neverending-breath reblogou este post de shingan-soshite-sougan
  5. visual-gay reblogou este post de shingan-soshite-sougan
  6. iryou reblogou este post de nyuusha
  7. chaabruh reblogou este post de shingan-soshite-sougan
  8. kamijosbitch reblogou este post de shingan-soshite-sougan
  9. shingan-soshite-sougan reblogou este post de bebe-dora e acrescentou:
    はい。。
  10. bebe-dora reblogou este post de nyuusha
  11. takatorireiji reblogou este post de nyuusha
  12. grave-marker-blog reblogou este post de nyuusha
  13. katherineinthetrunkl reblogou este post de nyuusha
  14. i-wanna-sleep-well reblogou este post de nyuusha
  15. yeppeun-goyangi reblogou este post de buriedwithlight
  16. buriedwithlight reblogou este post de nyuusha
  17. dear-sacrifice reblogou este post de ttoujis
  18. ttoujis reblogou este post de nyuusha
  19. dokans reblogou este post de nyuusha
  20. nyuusha postou isso
s.