And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
b-d-m:
“ 「雨天決行×サキバ」 ”

b-d-m:

「雨天決行×サキバ」

33 notas
  1. ryo-awoi reblogou este post de b-d-m-blog
  2. el-psy-congre reblogou este post de b-d-m-blog
  3. ayasestar reblogou este post de b-d-m-blog
  4. tsumetai-te reblogou este post de b-d-m-blog
  5. crash-to-create reblogou este post de fuckyeahawoi
  6. fuckyeahawoi reblogou este post de b-d-m-blog
  7. buriedwithlight reblogou este post de b-d-m-blog
  8. x-creature-x reblogou este post de b-d-m-blog
  9. grotesque-happy-endless reblogou este post de toumeinakago e acrescentou:
    OMG XD
  10. toumeinakago reblogou este post de yoma-xx
  11. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de b-d-m-blog
  12. yoma-xx reblogou este post de b-d-m-blog
  13. pinkkillerincage-blog reblogou este post de reaping-marionette
  14. reaping-marionette reblogou este post de b-d-m-blog
  15. lydel-chan reblogou este post de b-d-m-blog
  16. the-final-me-blog reblogou este post de b-d-m-blog
  17. mikodesu reblogou este post de b-d-m-blog
  18. reidesu reblogou este post de akui-no-hana
  19. akui-no-hana reblogou este post de b-d-m-blog
  20. b-d-m-blog postou isso
s.