And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
73 notas
  1. yatagarasu-sama reblogou este post de buriedwithlight
  2. youre-my-lovesick reblogou este post de ariisu9
  3. bouyamazaki reblogou este post de jrockstolemysoul
  4. flusteredandconfused reblogou este post de seraphjimin
  5. jrockstolemysoul reblogou este post de ariisu9
  6. ariisu9 reblogou este post de seraphjimin
  7. madshipp reblogou este post de seraphjimin
  8. kayyjpg reblogou este post de seraphjimin
  9. senedjem reblogou este post de seraphjimin
  10. hyouryuu-no-han reblogou este post de crash-to-create
  11. crash-to-create reblogou este post de warau-yami
  12. rsuyuri reblogou este post de seraphjimin
  13. kimi-no-sora reblogou este post de warau-yami
  14. gloomypriince reblogou este post de warau-yami
  15. korpsesatan reblogou este post de seraphjimin
  16. timkork reblogou este post de metallikita666
  17. whiteweald reblogou este post de metallikita666
  18. metallikita666 reblogou este post de buriedwithlight
  19. nbhtr reblogou este post de devil-angel-epicurean
  20. devil-angel-epicurean reblogou este post de seraphjimin
  21. r-i-e-n-a reblogou este post de seraphjimin
  22. illhooned reblogou este post de buriedwithlight
s.