And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
48 notas
  1. yatagarasu-sama reblogou este post de buriedwithlight
  2. endlesslove-sushi reblogou este post de sweettt0xic
  3. ushiosdangos-blog reblogou este post de sweettt0xic
  4. yaranai-ka reblogou este post de sweettt0xic
  5. escaping-x-emptiness reblogou este post de sweettt0xic
  6. decadentcatharsis reblogou este post de sweettt0xic
  7. arsenicattitude reblogou este post de sweettt0xic
  8. abandon-fear-blog reblogou este post de sweettt0xic
  9. mizaya reblogou este post de sweettt0xic
  10. disorderinheaven-blog reblogou este post de sweettt0xic
  11. tsuu-bakii reblogou este post de la-mort-de-lamour
  12. octoai reblogou este post de forbiddenkoibito
  13. mcrainbows reblogou este post de sweettt0xic
  14. la-mort-de-lamour reblogou este post de buriedwithlight
  15. buriedwithlight reblogou este post de sweettt0xic
  16. jellyfishromance reblogou este post de sweettt0xic
  17. worldinsideacage reblogou este post de sweettt0xic
  18. quedeusabencoevoceeseunariz reblogou este post de sweettt0xic
  19. sweettt0xic postou isso
s.