And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
105 notas
  1. yatagarasu-sama reblogou este post de buriedwithlight
  2. metallikita666 reblogou este post de buriedwithlight
  3. feikusuta reblogou este post de banzaiyears
  4. ulyeo reblogou este post de sakimidare
  5. trapsoullx-blog reblogou este post de kayyjpg
  6. kayyjpg reblogou este post de sakimidare
  7. miikurai reblogou este post de neo-ark
  8. sairen-style reblogou este post de banzaiyears
  9. kuroi69 reblogou este post de 0rganist
  10. xakure reblogou este post de lategoth
  11. lategoth reblogou este post de banzaiyears
  12. thanatomania reblogou este post de banzaiyears
  13. pop-culturist reblogou este post de 0rganist
  14. dagntrbl reblogou este post de 0rganist
  15. 0rganist reblogou este post de nixie-dreambox
  16. bigbee-wolf reblogou este post de banzaiyears
  17. arsenicattitude reblogou este post de banzaiyears
  18. abandon-fear-blog reblogou este post de banzaiyears
  19. banzaiyears postou isso
s.