And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
49 notas
  1. drinkingbythe-mausoleumdoor-blog reblogou este post de vongrei-blog
  2. vongrei-blog reblogou este post de minttutee
  3. x-creature-x reblogou este post de arachnophoobia
  4. unloto-azul reblogou este post de arachnophoobia
  5. ruderendlessfckshwtime-blog-blog reblogou este post de rinzlette-blog
  6. rinzlette-blog reblogou este post de pasteru-spanking
  7. pasteru-spanking reblogou este post de arachnophoobia
  8. white-decay reblogou este post de devil-may-smile
  9. vivalaanarquia reblogou este post de angelic-anguish
  10. property-of-ruki reblogou este post de devil-may-smile
  11. angelic-anguish reblogou este post de devil-may-smile
  12. devil-may-smile reblogou este post de devilbambi
  13. devilbambi reblogou este post de arachnophoobia
  14. lavdanvm reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  15. agent005-blog reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  16. tetradragon reblogou este post de virtual-fakeman-blog
  17. virtual-fakeman-blog reblogou este post de chronosttasis
  18. xayakashix reblogou este post de minttutee
  19. buriedwithlight reblogou este post de arachnophoobia
  20. chronosttasis reblogou este post de ko1chi-blog
  21. ko1chi-blog reblogou este post de arachnophoobia
  22. vermillionrot reblogou este post de minttutee
  23. crazy-headbanger reblogou este post de arachnophoobia
  24. serpentdoll reblogou este post de opus-pistorum
  25. opus-pistorum reblogou este post de arachnophoobia
  26. arachnophoobia postou isso
s.