And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
45 notas
  1. sabbatmeeelva reblogou este post de kazuki-royz
  2. satan-bitchie-witesoul reblogou este post de dragonairmoonrace
  3. dragonairmoonrace reblogou este post de kazuki-royz
  4. marionette-m-blog reblogou este post de kazuki-royz
  5. white-decay reblogou este post de rvki
  6. sweettoxickiss reblogou este post de rvki
  7. ivory-child reblogou este post de rvki
  8. nakigaharanonanairo reblogou este post de kazuki-royz
  9. buriedwithlight reblogou este post de kazuki-royz
  10. vivalaanarquia reblogou este post de dogrnatic-blog
  11. devilbambi reblogou este post de dogrnatic-blog
  12. dogrnatic-blog reblogou este post de yume--chi
  13. yume--chi reblogou este post de ko1chi-blog
  14. ko1chi-blog reblogou este post de kazuki-royz
  15. chrissynorway reblogou este post de kazuki-royz
  16. sonofjrock reblogou este post de kazuki-royz
  17. anon--omi reblogou este post de kazuki-royz
  18. kazuki-royz postou isso
s.