And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
208 notas
  1. shinomorph reblogou este post de inborncontempt
  2. fakeyetis reblogou este post de taiyonikorosareta
  3. phtmhive reblogou este post de my-dark-star
  4. yugbug reblogou este post de mizaya
  5. featherdean reblogou este post de ohmydirengrey
  6. marrow-of-a-bone reblogou este post de ohmydirengrey
  7. lyarees reblogou este post de ohmydirengrey
  8. jounetsu4 reblogou este post de deadbee
  9. deadbee reblogou este post de ohmydirengrey
  10. falsexidols reblogou este post de ohmydirengrey
  11. buriedwithlight reblogou este post de ohmydirengrey
  12. daidaikiiro reblogou este post de my-dark-star
  13. giantfuckingcactuar reblogou este post de ohmydirengrey
  14. kionpin reblogou este post de ohmydirengrey
  15. mon-o-pho-bi-a reblogou este post de the-beginning-of-inferno-blog
  16. eva-and-the-demons reblogou este post de ohmydirengrey
  17. mvleficarum reblogou este post de ohmydirengrey
  18. benny-st reblogou este post de ohmydirengrey
  19. ssirius-blackk reblogou este post de ohmydirengrey
  20. my-dark-star postou isso
s.