And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
36 notas
  1. astrallyy reblogou este post de dokumoru
  2. the-end-off-silencee reblogou este post de dokumoru
  3. shinya-ren reblogou este post de dokumoru
  4. verwelktesgedicht reblogou este post de dokumoru
  5. dokumoru reblogou este post de jui-anon
  6. devil-angel-epicurean reblogou este post de jui-anon
  7. nonegotiations reblogou este post de jui-anon
  8. buriedwithlight reblogou este post de jui-anon
  9. chrissynorway reblogou este post de dogrnatic-blog
  10. dogrnatic-blog reblogou este post de nocturna85
  11. acedia-melancholia-blog reblogou este post de jui-anon
  12. pokemipha reblogou este post de jui-anon
  13. whenvivaldisings reblogou este post de jui-anon
  14. nocturna85 reblogou este post de jui-anon
  15. xxprotoplasmxx reblogou este post de jui-anon
  16. jui-anon postou isso
s.