And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
62 notas
  1. noraneko-shin reblogou este post de sannamochi
  2. sannamochi reblogou este post de kori-ography
  3. tajipon reblogou este post de kori-ography
  4. moon-creepy reblogou este post de kori-ography
  5. kori-ography reblogou este post de jui-anon
  6. thesuicideheaven reblogou este post de verwelktesgedicht
  7. chrissynorway reblogou este post de tajipon
  8. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de yukitaekis
  9. vnmspanda reblogou este post de verwelktesgedicht
  10. verwelktesgedicht reblogou este post de jui-anon
  11. iwantpineapple reblogou este post de jui-anon
  12. waisetsu-ningyou reblogou este post de jui-anon
  13. aoi-ame reblogou este post de jui-anon
  14. jrock-lover reblogou este post de jui-anon
  15. miya-sugar-star reblogou este post de jui-anon
  16. carry-dawn reblogou este post de jui-anon
  17. buriedwithlight reblogou este post de jui-anon
  18. lover--j-rocker reblogou este post de nunsxngi
  19. tomorrowneverdiess reblogou este post de toumeinakago
  20. toumeinakago reblogou este post de w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w
  21. w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w reblogou este post de jui-anon
  22. jui-anon postou isso
s.