And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
47 notas
  1. princeofgreen-blog reblogou este post de yushiyuki
  2. pasteru-spanking reblogou este post de yushiyuki
  3. yuki-no-ashiato reblogou este post de yushiyuki
  4. yushiyuki reblogou este post de shinya-ren
  5. myobiyuki reblogou este post de bokudesuga
  6. bokudesuga reblogou este post de tetradragon
  7. tetradragon reblogou este post de shinya-ren
  8. iruguchi reblogou este post de shinya-ren
  9. tsuu-bakii reblogou este post de wonderfuldeadworld
  10. kemogu reblogou este post de shinya-ren
  11. minphyuy reblogou este post de aimai-sutoraipu
  12. aimai-sutoraipu reblogou este post de yume--chi
  13. yuuyake-karasu reblogou este post de kouu-n
  14. kouu-n reblogou este post de shinya-ren
  15. gyagyagyaaa reblogou este post de shinya-ren
  16. buriedwithlight reblogou este post de shinya-ren
  17. yume--chi reblogou este post de mikodesu
  18. wonderfuldeadworld reblogou este post de reidesu
  19. mikodesu reblogou este post de reidesu
  20. reidesu reblogou este post de mrsrockhand-blog
  21. mrsrockhand-blog reblogou este post de shinya-ren
  22. leafwork reblogou este post de shinya-ren
  23. shinya-ren postou isso
s.