And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
44 notas
  1. juyoku reblogou este post de crazy-headbanger
  2. dragonairmoonrace reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  3. pasteru-spanking reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  4. grotesque-happy-endless reblogou este post de crazy-headbanger
  5. brazzette reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  6. thesweetsolitude reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  7. koiguro reblogou este post de crazy-headbanger
  8. crazy-headbanger reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  9. xxxxxneve-noirxxxxx reblogou este post de ollieperez-blog
  10. runwerun reblogou este post de ollieperez-blog
  11. lavatein reblogou este post de raydicals
  12. raydicals reblogou este post de buriedwithlight
  13. buriedwithlight reblogou este post de ollieperez-blog
  14. ollieperez-blog postou isso
s.