And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
187 notas
  1. motionlesschaosmyth reblogou este post de gazalicesug
  2. guccikusipussi reblogou este post de gazalicesug
  3. pandicornios-assassinos-blog reblogou este post de property-of-ruki
  4. saikophoto reblogou este post de oh-hi-bucky
  5. cottoncandyqueen21 reblogou este post de ivory-child
  6. arashinosekai reblogou este post de oh-hi-bucky
  7. ivory-child reblogou este post de oh-hi-bucky
  8. ru-hysteria reblogou este post de oh-hi-bucky
  9. flamingkoalas reblogou este post de oh-hi-bucky
  10. oh-hi-bucky reblogou este post de property-of-ruki
  11. property-of-ruki reblogou este post de itsadeathwxsh
  12. kuchizukemp3 reblogou este post de syndrie
  13. underground-dancemagicdance reblogou este post de xkittyx13
  14. kxh27 reblogou este post de xkittyx13
  15. gertrudethespider reblogou este post de jukkai
  16. jukkai reblogou este post de xkittyx13
  17. xkittyx13 reblogou este post de syndrie
  18. oyasumikiss reblogou este post de gazalicesug
  19. emootio reblogou este post de fuckyeahkoichi
  20. mejibrayph reblogou este post de fuckyeahkoichi
  21. gazalicesug postou isso
s.