And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
106 notas
  1. alienfactory-tokyo reblogou este post de brodielees
  2. xxkiba-chanxx-blog reblogou este post de fuckyeahjrockvisualkei-blog
  3. sayuri-ringo reblogou este post de verwelktesgedicht
  4. neverending-breath reblogou este post de verwelktesgedicht
  5. sugarxclouds reblogou este post de tetradragon
  6. frozenberryshake reblogou este post de verwelktesgedicht
  7. kamijosbitch reblogou este post de strangeghost
  8. tetradragon reblogou este post de strangeghost
  9. strangeghost reblogou este post de niu-ze-ge
  10. l-i-k-e-a-b-i-t-c-h-t reblogou este post de monsterkun
  11. i-live-with-the-music-blog-blog reblogou este post de the-damnedest-creature
  12. the-damnedest-creature reblogou este post de kouu-n
  13. royalfawn reblogou este post de tomotilla
  14. tomotilla reblogou este post de yurocchi
  15. kori-ography reblogou este post de brodielees
  16. jellycaramel-blog reblogou este post de digitalneverland
  17. yeppeonamja reblogou este post de chataek
  18. chataek reblogou este post de niu-ze-ge
  19. brodielees postou isso
s.