And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
258 notas
  1. soulmonstar reblogou este post de peteweztn
  2. peteweztn reblogou este post de fuckyeahmejibray
  3. erraticemily reblogou este post de likeyourgirlisinsane
  4. prismahappiness reblogou este post de mai-ko-blog
  5. opus-pistorum reblogou este post de kuro-sanguis-blog1
  6. crmnljn reblogou este post de fuckyeahmejibray
  7. stoppickingoffyourmascara reblogou este post de ang3l991
  8. ang3l991 reblogou este post de fuckyeahmejibray
  9. monsterma5h reblogou este post de dopedbrain
  10. dopedbrain reblogou este post de creepy-site
  11. diabolos-89 reblogou este post de the-damnedest-creature
  12. lazulichan reblogou este post de the-damnedest-creature
  13. the-damnedest-creature reblogou este post de mai-ko-blog
  14. ooyootea reblogou este post de strangeghost
  15. decayed-my-skin reblogou este post de disordersoul
  16. disordersoul reblogou este post de fuckyeahmejibray
  17. rottenwriter-blog reblogou este post de mai-ko-blog
  18. jrock-lovely reblogou este post de desugeizu-blog
  19. heremscen90-blog reblogou este post de desugeizu-blog
  20. mai-ko-blog postou isso
s.