And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
213 notas
  1. primarycolores reblogou este post de xxxgdrvgn
  2. xxxgdrvgn reblogou este post de peteweztn
  3. aegyong1219 reblogou este post de peteweztn
  4. xxxtentoni reblogou este post de peteweztn
  5. 2426-girl reblogou este post de peteweztn
  6. jikook reblogou este post de peteweztn
  7. peteweztn reblogou este post de fuckyeahmejibray
  8. gorgongrl reblogou este post de fuckyeahmejibray
  9. scattermystardusteverywhere reblogou este post de dollfille
  10. cinnabunnylol reblogou este post de dollfille
  11. dollfille reblogou este post de rinaru
  12. when-angels-cry-blood reblogou este post de ahtna
  13. niu-ze-ge reblogou este post de ultra-phantom-blog
  14. nastygh0ul-blog reblogou este post de vampvivid
  15. aobaboon reblogou este post de zevryy
  16. zevryy reblogou este post de usurenai
  17. vampvivid reblogou este post de phoenixinthe-water
  18. phoenixinthe-water reblogou este post de usurenai
  19. usurenai reblogou este post de jurydaze
  20. the-damnedest-creature reblogou este post de mai-ko-blog
  21. nosphera-blog-blog reblogou este post de mai-ko-blog
  22. mai-ko-blog postou isso
s.