And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
352 notas
  1. risefromblackashes reblogou este post de fluttershou
  2. the-gatsby-syndrome reblogou este post de beloved-filth
  3. mejigay reblogou este post de beloved-filth
  4. pastel-uruha reblogou este post de fluttershou
  5. fluttershou reblogou este post de fuckyeahmejibray
  6. helenabatmanova reblogou este post de mai-ko-blog
  7. dolly-mafia-blog reblogou este post de mai-ko-blog
  8. welcometojrockworld reblogou este post de mai-ko-blog
  9. undeadgangsta reblogou este post de fuckyeahmejibray
  10. hachirocks reblogou este post de shukabenitsubaki
  11. shukabenitsubaki reblogou este post de sunshine-day
  12. sunshine-day reblogou este post de mai-ko-blog
  13. enchy666 reblogou este post de mykimjonghyun-inheaven
  14. repeatedcoma-blog reblogou este post de mai-ko-blog
  15. fuckthelanguagebarrier reblogou este post de fuckyeahmejibray
  16. yacco-monsoon reblogou este post de lovegungun
  17. waterlillyflower reblogou este post de nobilesderosa
  18. aliceredrose reblogou este post de mai-ko-blog
  19. mai-ko-blog postou isso
s.