And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
262 notas
  1. backtotokyo reblogou este post de haengboghanyeoja
  2. haengboghanyeoja reblogou este post de haishiro-blog
  3. findingmagiccolorsinyou reblogou este post de thugnas-tea
  4. kaying34 reblogou este post de bastardwinner
  5. huly96 reblogou este post de bastardwinner
  6. veneblut reblogou este post de tehunteme
  7. tehunteme reblogou este post de hanchulheebum
  8. hanchulheebum reblogou este post de jocheeze
  9. rune-maniac reblogou este post de haishiro-blog
  10. sorryloveyoulostme reblogou este post de heart-body-seoul
  11. heart-body-seoul reblogou este post de leptiru
  12. leptiru reblogou este post de saimori
  13. sodosiloso-me reblogou este post de saimori
  14. haess reblogou este post de haishiro-blog
  15. haishiro-blog reblogou este post de saimori
  16. sanator1um reblogou este post de yy-absence
s.