And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
131 notas
  1. kuroi69 reblogou este post de 0rganist
  2. thepoeticsofsex reblogou este post de roomno382
  3. 0rganist reblogou este post de veneblut
  4. lilaskys reblogou este post de liquid-skies
  5. arachnophoobia reblogou este post de voreborealis
  6. roomno382 reblogou este post de kami-no-hoshi
  7. nekoblu reblogou este post de peco2310
  8. akanemiko reblogou este post de onikoaya
  9. togabito reblogou este post de sadistic-system
s.