And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
b-d-m:
“ 「昨日のRyoTG」 ”

b-d-m:

「昨日のRyoTG」

38 notas
  1. buriedwithlight reblogou este post de b-d-m-blog
  2. haribote-no-otona reblogou este post de desugeizu-blog
  3. desugeizu-blog reblogou este post de b-d-m-blog
  4. the--antagonist reblogou este post de hyoggie
  5. fuckyeahawoi reblogou este post de b-d-m-blog
  6. shinya-ren reblogou este post de b-d-m-blog
  7. lydel-chan reblogou este post de b-d-m-blog
  8. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de b-d-m-blog
  9. zevryy reblogou este post de hazukisaan
  10. pinkdeer93 reblogou este post de hyoggie
  11. garrus-fuckarian-blog reblogou este post de b-d-m-blog
  12. akui-no-hana reblogou este post de b-d-m-blog
  13. hyoggie reblogou este post de b-d-m-blog
  14. wagamamaboy reblogou este post de b-d-m-blog
  15. japanese-modernist reblogou este post de b-d-m-blog
  16. b-d-m-blog postou isso
s.