And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
136 notas
  1. ultratodoroki reblogou este post de sanctuary-of-mana
  2. nyarisu reblogou este post de marionett-e
  3. my-dark-rosaleen reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  4. xxxxxneve-noirxxxxx reblogou este post de dialogue-symphonie
  5. dialogue-symphonie reblogou este post de sanctuary-of-mana
  6. owarixnoxhajimari reblogou este post de nocturnal-opera
  7. psycho-k-butterfly reblogou este post de nocturnal-opera
  8. ascendead--master reblogou este post de marionett-e
  9. rakigates reblogou este post de ryuuchristeverdeen
  10. misturaimperfeita reblogou este post de marionett-e
  11. the-devil-on-the-gallows reblogou este post de marionett-e
  12. thealbinokid reblogou este post de marionett-e
  13. kemogu reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  14. desu--ka reblogou este post de marionett-e
  15. sixthgunforlife reblogou este post de dragonairmoonrace
  16. dragonairmoonrace reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  17. leviphas reblogou este post de confession-song
  18. lockheart-yuhto reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  19. hoolx-blog-blog reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  20. myfuckingneverland-blog reblogou este post de confession-song
  21. confession-song reblogou este post de xxxxxneve-noirxxxxx
  22. onigiro reblogou este post de nocturnal-opera
  23. nocturnal-opera postou isso
s.