And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
77 notas
  1. a-beautiful-tragedy-19 reblogou este post de royalfawn
  2. o2lotaku reblogou este post de trashbambi
  3. trashbambi reblogou este post de aoishmex
  4. aoishmex reblogou este post de royalfawn
  5. kadotettu reblogou este post de royalfawn
  6. descendants-of-the-rose reblogou este post de royalfawn
  7. dopedbrain reblogou este post de royalfawn
  8. frozenberryshake reblogou este post de royalfawn
  9. poppy-sickness reblogou este post de kiiitcat
  10. kiiitcat reblogou este post de tajipon
  11. vibrantsamantha reblogou este post de zuiology
  12. zuiology reblogou este post de kori-ography
  13. buriedwithlight reblogou este post de royalfawn
  14. heterodoxic reblogou este post de royalfawn
  15. d-r-i-p-p-i-n-g-i-n-s-a-n-i-t-y reblogou este post de new-star-rooster
  16. peevpee reblogou este post de hoshikuzu-no-ame
  17. ceilingdweller reblogou este post de royalfawn
  18. sakura-macchiato reblogou este post de hoshikuzu-no-ame
  19. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de insidicism-a
  20. risingeast reblogou este post de new-star-rooster
  21. royalfawn postou isso
s.