And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
94 notas
  1. chibi-akai-takashima reblogou este post de just-another-sixth-gun
  2. yuukechan99 reblogou este post de just-another-sixth-gun
  3. just-another-sixth-gun reblogou este post de breadxchan
  4. visualxmitsu reblogou este post de hoshikuzu-no-ame
  5. peevpee reblogou este post de verwelktesgedicht
  6. watashiwamarionetto reblogou este post de verwelktesgedicht
  7. angelicimmortalrose reblogou este post de verwelktesgedicht
  8. shadows-and-tears reblogou este post de verwelktesgedicht
  9. verwelktesgedicht reblogou este post de breadxchan
  10. shinya-ren reblogou este post de dokumoru
  11. childrenzbop reblogou este post de h-i--s-a
  12. h-i--s-a reblogou este post de lunxae
  13. lunxae reblogou este post de hoshikuzu-no-ame
  14. hoshikuzu-no-ame reblogou este post de dokumoru
  15. dokumoru reblogou este post de jui-anon
  16. sannamochi reblogou este post de gotcharockagekiai
  17. heartofgoryeo reblogou este post de gotcharockagekiai
  18. jrock-abyss reblogou este post de jui-anon
  19. jui-anon postou isso
s.