And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
328 notas
  1. valentina-niimura-blog reblogou este post de weak-intention
  2. rosiernoir reblogou este post de weak-intention
  3. weak-intention reblogou este post de keibetsu-to-hajimari
  4. kiradrinkalot reblogou este post de dirngrey
  5. dirngrey reblogou este post de the-domesticfuckerfamily
  6. the-domesticfuckerfamily reblogou este post de miserablylonely
  7. miserablylonely reblogou este post de keibetsu-to-hajimari
  8. keibetsu-to-hajimari reblogou este post de darkizzy-blog
  9. thedemons-diary reblogou este post de rosiernoir
  10. darkizzy-blog reblogou este post de a-knot-blog
  11. kyokichin reblogou este post de a-knot-blog
  12. tooruaddiction reblogou este post de a-knot-blog
  13. buriedwithlight reblogou este post de kyoboros
  14. kyoboros reblogou este post de higan-bana
  15. 800145069 reblogou este post de eguretakikei
  16. innhyeong postou isso
s.