And as the morning rises, i'll suffer from my depressions again. I will continue singing for you forever. Only in the tears I shed I will find happiness.
— Missantroop (Madeth gray'll)


日時:2011年8月10日
36 notas
  1. jrock-lover reblogou este post de ranmelon-blog-blog
  2. yeppeun-goyangi reblogou este post de buriedwithlight
  3. buriedwithlight reblogou este post de ranmelon-blog-blog
  4. gazalicesug reblogou este post de ranmelon-blog-blog
  5. kurupanda-blog reblogou este post de toxicblackmoral-blog
  6. dragonairmoonrace reblogou este post de ranmelon-blog-blog
  7. toxicblackmoral-blog reblogou este post de vnmspanda
  8. vnmspanda reblogou este post de white--color
  9. white--color reblogou este post de chizuruleech
  10. sak-kugutsue reblogou este post de chizuruleech
  11. hoshi-no-ame reblogou este post de chizuruleech
  12. chizuruleech reblogou este post de tajipon
  13. tajipon reblogou este post de ranmelon-blog-blog
  14. hitomi-f reblogou este post de ranmelon-blog-blog
  15. lydel-chan reblogou este post de tsumetai-te
  16. tsumetai-te reblogou este post de ranmelon-blog-blog
  17. ranmelon-blog-blog postou isso
s.